تبدیل به روش اکس ، معرفی نرم افزار ConvertX to DVD
نوشته شده توسط : رامین

همه فایل‌های تصویری را در تلویزیون ببینید !

نرم افزار ConvertX to DVD

این روزها به‌کمک اینترنت پرسرعت ADSL و فعالیت بسیار خوب کاربران ایرانی در دنیای بزرگ اینترنت، نوع استفاده کاربران از اینترنت نیز تا حد زیادی تغییر کرده است. شاید تا چند سال قبل، اگر فردی قصد دانلود یک فیلم از اینترنت را داشت، به دلایل مختلف از جمله اتلاف زمان بسیار طولانی، هزینه زیاد کارت اینترنت و هزینه بالای قبض تلفن از انجام این کار منصرف می‌شد. برخی از کاربران که تمام این موارد را نادیده می‌گرفتند و به دانلود یک فیلم مشغول می‌شدند نیز در بسیاری از موارد به‌دلیل قطعی‌های مکرر در ارتباطشان، فایلی را دانلود می‌کردند که اصلا قابل استفاده نبود!


اما با توجه به افزایش سرعت اینترنت در ایران و همچنین توسعه فرمت‌های مختلف ویدئویی و سایت‌های اشتراک‌گذاری فیلم و موسیقی، دانلود فیلم از اینترنت به امری عادی در میان کاربران تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که می‌بینیم بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی پس از پخش اولین قسمت در تلویزیون، توسط فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند. یکی از فرمت‌های تصویری که در چند ماه اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده، فرمت تصویری (MKV (Matroska است.


این‌که این فرمت به چه شکل عمل می‌کند و چگونه توانسته جایگزین فرمت‌های فشرده‌ای همچون Mpeg4، .avi و ... باشد، در این مقاله مورد بحث نیست اما ذکر این نکته ضروری است که این فرمت تحولی عظیم در دنیای فیلم بوده است چون بیشتر فیلم‌های ارائه شده در این فرمت اغلب کیفیت‌های بالا و خوبی دارند که در بسیاری از موارد کیفیت آنها از کیفیت یک فیلم دی‌وی‌دی با حجم 5/4گیگابایت نیز بیشتر است و نکته بسیار جالب توجه در این فرمت این است که حجم فایل‌های ارائه شده در این فرمت بین 300 تا 400مگابایت، یعنی چیزی حدود یک دهم حجم یک فیلم دی‌وی‌دی است. پس وقتی کاربری قصد دارد یک فیلم دی‌وی‌دی را از اینترنت دانلود کند، به‌کمک این فرمت می‌تواند 10 فیلم را در همان زمان دانلود کند!


همان‌طور که گفتیم، پیدایش این فرمت تحولی عظیم در دنیای فیلم بوده است و کاربران زیادی نیز روز‌به‌روز به طرفداران این فرمت اضافه می‌شوند، اما یکی از نیازهای کاربران پس از دانلود فیلم‌های ارائه‌شده در این فرمت، نرم‌افزاری برای تبدیل هرچه آسان و سریع این فیلم‌ها به یک فیلم قابل پخش در دستگاه‌های پخش خانگی است. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین این نرم‌افزارها آشنا کنیم.



[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: